31 januari 2013

Kalas

I lördags så firade jag min födelsedag med släkten. Alla kunde komma, det va några som kom lite senare men det visste jag om. Lagom till tårtan så va alla här :) Lite trångt blev det men det gick. Fick låna ett bord av mamma, vilket va tur. Hade inte fått plats annars eller så hade vi fått bära upp trädgårdsbordet från uthuset vilket inte va så lockande. Mamma har ett plastbord som jag kunde låna så det gjorde jag.
Jag fick en fin bukett blommor och ett presentkort av mina kusiner, flickvän och föräldrarna. Fick örhängen av min morbror och moster. En fin duk och en hyasint av mormor och morfar. Av mamma fick jag en dammsugare (precis vad jag ville ha). Jag hade redan fått presenter av lillasyster och lillebror med familj. Passade på att ha på mig en av klänningarna jag fick av dem på kalaset.
Det va som sagt lite trångt men det va kul att alla kom och firade mig :)




Jag har testat dammsugaren jag fick av mamma. Vilken skillnad det va mot min gamla. Nu blir det rent på golvet direkt och jag slipper dammsuga flera gånger. Det går att reglera suget i den vilket va bra när jag dammsög soffan. Jag är väldigt nöjd med den. Frågan är vad jag ska göra med den gamla. Tror den får åka till återvinningen, då den inte är så bra och lite trasig.

Inga kommentarer: