20 februari 2013

Tjejerna åkte till sin pappa i söndags. Marie hann bli lite piggare innan dem åkte, tyvärr så hann hon smitta mig. Har nu snörvlat och hostat sen de åkte. Har tittat på en del filmer och virkat. Har inte orkat med så mycket annat. Börjar bli piggare nu. Positiva är att jag har hunnit göra färdigt Barbapappa-familjen som min faster beställde. Ska ge den till mamma så hon kan ta med den när de åker iväg, så kan hon ge den till henne.


Jag börjar bli piggare så jag tror jag kommer orka åka till Skara imorgon. För ett tags sen så gick jag med i en kvinno-grupp för personer med autism/asperger. Det har varit skönt att träffa andra som vet hur det är utan att behöva förklara en massa. Jag har länge velat träffa andra med samma/liknande diagnos som mig. Så det är kul att de har startat den här gruppen. 

2 kommentarer:

Fnissi sa...

Vilken fin barbafamilj! Och jag kollade just in dina häftiga knäckemackor också.

Kram på dej!

Hundtjejen sa...

Tack va snäll du är :)