10 oktober 2013

Väntar....

Just nu väntar jag på att det ska torka klart. Jag rev klart i tösens sovrum och köket förra veckan, så i torsdags så kom dem hit och plasta in väggen och golven. De fäst plasten på väggen och sen på golvet så det ser ut som ett tält. Sen så skar han ett hål i plasten och fäste en slang från en stor fläkt. Så nu ska det stå och torka. Fläkten har stått på en vecka och ska stå minst en vecka till. Hoppas på att han har lite positiva nyheter när han kommer tillbaka nästa vecka. Känns som det inte händer så mycket just nu. Väntar även på att försäkringsbolaget ska höra av sig. I fredags så va det en byggfirma här och kolla. De skulle lämna en offert på vad det kostar att fixa köket och sovrummet till försäkringsbolaget. Ska bli skönt när de hör av sig så att det går att börja planera hur det ska bli och köpa det som behövs.

Passar på att sticka på några beställningar som jag har fått. Just nu håller jag på att sticka en hundtröja. Det är första gången jag gör det så det är lite spännande. Hoppas att den passar och att vovven blir nöjd. Har även hunnit sticka 2 par raggisar, har 1 par kvar att sticka. Ska sätta fart med dem när tröjan är klar.

Inga kommentarer: