21 oktober 2014

Pysslar

Tiden går fort och jag har lite svårt att tro att det redan är slutet på oktober.
Jag har pysslat med lite olika projekt. Det sista har det gått en del tid till att göra om ett gammalt skrivbord till soffbord. Jag ville ha ett soffbord med lådor men hitta inget bra. Såg en annons på ett gammalt skrivbord så jag köpte det och har sågat av benen i lagom höjd. Jag har slipat det och målat det vitt. Jag är jättenöjd. Ska bara få hem handtagen till lådorna så ska jag visa en bild på hur det blev :)

Jag har pysslat lite med lite andra saker också bla en pappask med fler fack i. Jag har målat den vit och ska dekorera det med lite andra saker också innan det är helt klart.

Jag kom i somras på en liten galen ide som jag hoppas att jag ska kunna genomföra. Så jag virkae upp ett lite större lager med saker. Berättar mer om det när jag vet om det blir av.

Marie har varit i pysseltagen också. Kul att se att hon gillar det. Hon har fördelen att ha en mamma som gillar att pyssla så det finns lite saker att välja i mellan ;) Idag hade hon med en kompis hem efter skolan och de har målat askar och lite andra saker.

Visar ett roligt och lite udda kort på Molly. Hon gillar att sitt i knät och det inte ovanligt att man hittar henne så här. Hon är min underbara knasfia som förgyller min vardag :) Livet skulle va lite tråkigare utan henne.




Inga kommentarer: