1 september 2013

Tågresa

Idag så åkte jag, lillebror och hans pojk med på autism & asperger-föreningens tågresa. Vi åkte ångltåg från Skara till Lundsbrunn. Det va en fikapaus i Lundsbrunn innan vi åkte tillbaka. Det va en tjej som visa när hon dansar, hon va duktig. Sen så visade jag lite av dem saker jag gör. Kul att det va flera som kom fram och titta. Är det något man såg där eller här på bloggen så går det bra att beställa, antingen så lämnar man en kommentar här eller så mailar man mig på mollebolle564@gmail.com. En del saker har jag klara och en del gör jag när jag får en beställning. Både tjejerna och brorsonen fick låna ut lite saker som jag visade. Sen så har jag ju ett litet lager med handarbete här hemma.


Det va lite pirrigt och nervöst att visa sakerna men det gick bra. Kul att det va flera som sa att det va fina saker.

1 kommentar:

Fnissi sa...

Såklart de tycker de är fina! Du gör ju helt fantastiska saker och jag känner ingen som kan virka som du!