7 oktober 2012

Brudpar

I slutet på sommaren fick jag och tjejerna va med på ett mysigt och fint bröllop. Det va lillebror och hans sambo som gifte sig. När jag fick reda på att dem skulle gifta sig så tog jag fram ett av alla mönster som finns här hemma. Det finns några stycken. Jag och syster får Allers tidningar som mormor sparar och där i finns det många roliga mönster som jag brukar spara. Det finns även flera roliga sidor på nätet som har 
gratis-mönster. Jag virkade ett brudpar och bröllopstårta som de fick i present på sitt bröllop. 


3 kommentarer:

Fnissi sa...

WOW! Jättesöta ju!

Elin sa...

Du har möjligtvis inte mönster på dessa?

Hundtjejen sa...

Jag hitta mönstret på Järbos hemsida. Det är mönster 12-17. Jag har dock gjort om mönstret lite för att få det som jag vill ha det.