16 oktober 2012

I lördags va det dags för valpkurs igen. Det är full fart på Molly men hon lyssnar lite bättre för varje gång. Jag får får "fjanta runt" lite för att jag ska vara mest intressant. Inte riktigt min grej men va gör man inte för att få en lydig hund. Tur att hon är så söt och underbar :) Marie fick vara hos mormor under kursen. Så de hade lagat mat när jag kom för att hämta henne. Det va en god tacogratäng. Marie hade massor att berätta, hon hade hjälpt till med maten.

I söndags så va tjejerna iväg på eget äventyr. De var och bada på Arena i Skövde. Så jag följde med mamma och hälsa på mormor och morfar. Vi blev bjudna på lunch och fika. Det va roligt att träffa dem. Mormor lagar så god mat. Lite skönt att bli bjuden på mat och inte behöva laga själv.

Jag postade ett brev innan jag och mamma åte i söndags. Det va två saker som jag hade stickat åt min faster. Hoppas att hon kommer att bli nöjd.

Nu får det bli lite virkning  framför tv:n med tända ljus.


Inga kommentarer: