8 november 2012

Dator

Idag kunde jag hämta ut min dator som har varit på service. Skönt att ha min egen dator igen. Jag har en extra försäkring på den så det kostade inget att få den fixad. Vilket va bra.

Jag överlevde tandläkaren i måndags. Hade ett hål som behöver lagas. Skönt att det inte va något mer. Har fått en tid i januari. Jag har inte ont eller nått i tanden så det går bra att fixa den då.

Igår va det avslutning på hundklubben. Det va lite olika lekar/tävlingar, vi blev indelade i lag. Jag gjorde 3 av 4 aktiviteter. Ena saken fixade jag inte att göra. Molly va riktigt duktig. Det avslutades med korvgrillning. Va gott med korv efter lekarna. Molly hade nog gärna ätit en korv om hon hade fått, hon fick nöja sig med hundgodis. Det va en trött och ganska lerig hund som om med hem.

Inga kommentarer: