4 november 2012

Helgen

Helgen har gått fort. Igår var det valpkurs. Det va sista gången på kursen, nu är det bara avslutningen kvar och då har alla avslutning. Brukar va lite aktiviteter och korvgrillning. Lite tråkigt att det är slut nu. Tänkte jag skulle försöka gå hundkurs till våren igen. Igår så va Marie med på kursen, hon fick pröva på att göra några saker med Molly. Vilket hon gilla :)

Nu är tjejernas höstlov slut och det är dags för skolan imorgon. Lite skönt att komma tillbaka till rutinerna igen. Det blir alltid lite andra rutiner när det är lov.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Vilket är ganska pirrigt. Gillar inte att gå till tandläkaren men det är nödvändigt. Det är länge sen jag var där nu och jag vet att det finns lite som måste "fixas". Får belöna mig själv med något när jag har varit där. J följer med mig dit och det känns skönt och tryggt. J får prata på och distrahera så jag får något annat att tänka på. Nä nu är det dags att försöka sova lite. Får ligga och klia Micke lite så oron och ångesten inför imorgon minskar. Vet inte vad jag skulle göra utan mina busar. De får mig att må bättre, får tankarna att sluta snurra i huvudet, minskar ångesten och oron och det bästa av allt de håller alltid med mig.

Inga kommentarer: